مركز الماسة التعليمى

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام ....فور التسجيل ....شرط تحمل المسئولية

تم اعاده العمل بايميل المنتدى ElmasaEdu@yahoo.com الاداره .. للمراسلة الخاصة بالمنتدى او تبادل اعلانى

الاستاذ محمد السلامونى : ردا على كل ما قيل . حسبى الله ونعم الوكيل وافوض امرى الى الله

ارجو من جميع المشرفين تسجيل حضورهم ف اليومية الجديده لأن سيتم التعامل معهم بكل حزم

    رد بصراااااحه

    شاطر
    avatar
    Gowaya Hat3eesh
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 538
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elma7ala wbas
    العمل/الترفيه : النت شوررررر
    المزاج : زجزااااااااااج

    رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Gowaya Hat3eesh في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 12:33 am

    لكل شخص قصة حب عاش فيها . . .

    وتعايش معها بكل تفاصيلها
    واحداثها
    ضحك منها ايااااااااام
    وبكا منها بعض الاحيان
    وسعد بهاااا وحلق في عالم المحبين ايام وليالي
    ورسم خطوط للحظات اللقاء
    ولكن ......!!!
    بعضنا ختم هذه القصه باجمل النهايات
    وبعضنا انتهى حبه بالفراق
    وبزواج الحبيب ... من شخص اخر
    أو بفقدان الامل من الزواج بالمحبوب....


    والان توقفوا معي وفكروا بكل جديه
    !!!!

    اذا دعتك حبيبتك او حبيبك الى حضور زواجها او زواجه !!..؟؟ هل سوف تحضر ؟؟

    وبرر موقفك اذا رفضت واذكر السبب اذا وافقت الحضور ؟؟

    منتظره ردودكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تحيااااااااااااااااتي ....
    .









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AnGeL EyEs
    الـــمــــديـــــــــر
    الـــمــــديـــــــــر

    انثى عدد المساهمات : 526
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahalla
    العمل/الترفيه : mafesh
    المزاج : 3aly

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف AnGeL EyEs في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 12:45 am

    لو هو اللى سابنى اكيد طبعا هروح علشان مابينلوش انى ندمانه عليه حتى لو انا فعلاا ندمانه ولسه بحبه بس المهم انى ابينبه انه بقى ولا حاجه بالنسبالى وزى ماهو اتخلى عنى لازم احاول واتخلى عنه باى طريقه بسس ده راى ورايك انتى ايه ياشوشو









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    Gowaya Hat3eesh
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 538
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elma7ala wbas
    العمل/الترفيه : النت شوررررر
    المزاج : زجزااااااااااج

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Gowaya Hat3eesh في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 12:48 am

    ميرسي يا لولتي









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Gowaya Hat3eesh
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 538
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elma7ala wbas
    العمل/الترفيه : النت شوررررر
    المزاج : زجزااااااااااج

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Gowaya Hat3eesh في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 12:59 am

    انا مش عارفه والله هروح ولا ايه بس هروح وهرقص مع العروسه كمان عشان احسسه انه مش فارق معايا اصلا زي ما انا مش فارقه معاه وهروح اسلم عليهم عشان بكده انا متاكده اني هعذبه اكتر زي ماهوه عمل وان شاء الله هبقي ابعتله دعوه فرحي علي راي المثل من حبنا حبناه ويصعب علينا فراقه ومن كرهنا كرهناه ويحرم علينا اجتماعه ولا ايه









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    DoN JuaN
    الـــمــــديـــــــــر
    الـــمــــديـــــــــر

    ذكر عدد المساهمات : 436
    تاريخ التسجيل : 17/08/2010
    العمر : 25
    مدينتك : ماى ليف
    العمل/الترفيه : برنس
    المزاج : متشهيص اخر حاجة

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف DoN JuaN في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 10:36 am

    انا داخل عشان اهزر اكتر من انى ارد
    محدش بقى يقول عليا عسل ههههههههه

    بصى يا استاذه خليك معايا
    لو انا خطبتها بقى وكدة وهى سابتنى عشان واحد تانى
    انا لازم اروح الفرح واغنيلها اغنية
    هاتو الفلوس اللى عليكو اومال فلوس الشبكة دى اية
    ما انا هبقى دافع دم قلبى هههههههه
    هو اه هتبقى شبكة صينى ههههههههههه
    بس لازم ترجع ولا اية


    اما لو الظروف اللى اللى هتفرق بينا ودة بسبب رفض عيلتها مثلا
    بس بردو هى بتحبنى
    هغنيلها اغنية تانية
    باركولها هنقولها ايدو الشموع من جمبها وقولولها النهاردة انا جاى
    اباركلها وهغنى عشان خاطرها وههنى كمان عريسها وهقوله خلى بالك خلى بالك منها
    دى ليها معايا ذكرى انا كنت زمان حبيبها لكن قسمت ليك انت ارجوك اوعاك تخونها



    المهم انا كدة كدة هغنى اصل انا بحب اغنى
    بس بزمتكوا اية رايكو ف الرد دة مش ينفع ولا اية

    اوعى حد يقول عليا عسل هههههههههههههههه









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AnGeL EyEs
    الـــمــــديـــــــــر
    الـــمــــديـــــــــر

    انثى عدد المساهمات : 526
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahalla
    العمل/الترفيه : mafesh
    المزاج : 3aly

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف AnGeL EyEs في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 11:13 am

    هههههههههههه مش عسل









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    DoN JuaN
    الـــمــــديـــــــــر
    الـــمــــديـــــــــر

    ذكر عدد المساهمات : 436
    تاريخ التسجيل : 17/08/2010
    العمر : 25
    مدينتك : ماى ليف
    العمل/الترفيه : برنس
    المزاج : متشهيص اخر حاجة

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف DoN JuaN في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 12:33 pm

    اشكرك بشده
    مش عسل ههههههههههههه
    نو كومينت
    ههههههههههههه
    ماشى

    نسيت اقولك يا شيماء تسلم ايدك عالتوبيك بجد توبيك جامد وهايل









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    2oly Ba7Bak
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 527
    تاريخ التسجيل : 03/09/2010
    العمر : 21

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف 2oly Ba7Bak في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 6:14 pm

    بجد يا شووشوو ثانكس على التوبيك الجامد ده بس الحقيقه ف بالى ردود كتير بس فا مش هعرف ارد على السؤال
    avatar
    Emo Girl
    كبيره مشرفين منتدى اسلاميات

    انثى عدد المساهمات : 71
    تاريخ التسجيل : 28/11/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahala
    العمل/الترفيه : nothing
    المزاج : well

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Emo Girl في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 6:37 pm

    ميرسى شوشو جميل جدا









    avatar
    Princess Esraa
    عضو ماسى على حق
    عضو ماسى على حق

    انثى عدد المساهمات : 661
    تاريخ التسجيل : 07/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahalla
    العمل/الترفيه : nothing
    المزاج : well

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Princess Esraa في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 8:00 pm

    ههههههههههه والله فكرتوني بفلم العيال هربت

    بس احمد هيروح يفرسها ههههههههههه

    انا بئا مش هروح وعلى رأي المثل يا شوشو من خرج من داره اتقل مقداره
    avatar
    roka.alahlawya
    عضو ماسى على حق
    عضو ماسى على حق

    انثى عدد المساهمات : 453
    تاريخ التسجيل : 19/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : المحلة
    العمل/الترفيه : الفيس بوك والخروج
    المزاج : رايقة على الاخر

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف roka.alahlawya في الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 10:02 pm

    هههههههه موضوع جامد جدا ياشيماء
    avatar
    Gowaya Hat3eesh
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 538
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elma7ala wbas
    العمل/الترفيه : النت شوررررر
    المزاج : زجزااااااااااج

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Gowaya Hat3eesh في الأربعاء ديسمبر 29, 2010 12:08 am

    الشبكه هتبقي صيني وتغنلها هاتوا الفلوس الي عليكوا ليه يعني بخيل للدرجه دي وكمان يابني احنا نتقدر بالدهب مش صيني









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Gowaya Hat3eesh
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 538
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elma7ala wbas
    العمل/الترفيه : النت شوررررر
    المزاج : زجزااااااااااج

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Gowaya Hat3eesh في الأربعاء ديسمبر 29, 2010 12:13 am

    ميرسي يا شروق وميرسي ليكي يا جوجو جدعه ياسوسو متروحيش اصلا هوه هيبقي فرحان انا متاكده هتلاقيه ربنا نجده









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    RooZa
    نـــــائب المــــــــدير

    انثى عدد المساهمات : 764
    تاريخ التسجيل : 03/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahala
    العمل/الترفيه : مافيش
    المزاج : good

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف RooZa في الأربعاء ديسمبر 29, 2010 12:41 pm

    اهم حاجه ياشوشو يكون ف الفرح بوفيه









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    RooZa
    نـــــائب المــــــــدير

    انثى عدد المساهمات : 764
    تاريخ التسجيل : 03/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahala
    العمل/الترفيه : مافيش
    المزاج : good

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف RooZa في الأربعاء ديسمبر 29, 2010 12:41 pm

    نايس توبيك شوشو









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    2oly Ba7Bak
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 527
    تاريخ التسجيل : 03/09/2010
    العمر : 21

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف 2oly Ba7Bak في الخميس ديسمبر 30, 2010 1:30 pm

    ههههههههههههههههههه غاده ارحمى شوويه هههههه
    avatar
    RooZa
    نـــــائب المــــــــدير

    انثى عدد المساهمات : 764
    تاريخ التسجيل : 03/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahala
    العمل/الترفيه : مافيش
    المزاج : good

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف RooZa في الخميس ديسمبر 30, 2010 6:40 pm

    هههههههههههههه انا الا ارحم ولا انتى ياهاجر









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    Gowaya Hat3eesh
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 538
    تاريخ التسجيل : 02/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elma7ala wbas
    العمل/الترفيه : النت شوررررر
    المزاج : زجزااااااااااج

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Gowaya Hat3eesh في الأحد يناير 09, 2011 7:53 pm

    خلاص بقي العبوا مع بعض وكمان يا هاجر دودو ترد زي ماهيه عايزه Razz









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    RooZa
    نـــــائب المــــــــدير

    انثى عدد المساهمات : 764
    تاريخ التسجيل : 03/09/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahala
    العمل/الترفيه : مافيش
    المزاج : good

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف RooZa في الأحد يناير 09, 2011 8:50 pm

    ميرسى ياشوشو كبستك ياهاجر









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    Cute Norhan
    نـــــائب المــــــــدير

    انثى عدد المساهمات : 1268
    تاريخ التسجيل : 01/01/2011
    العمر : 20
    مدينتك : حلوان
    العمل/الترفيه : الخروج/النت
    المزاج : بفرح من اقل حاجه

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Cute Norhan في الإثنين يناير 10, 2011 10:47 am

    هو انا مش عارفه بس لو هو اللى سابنى هاروح عشان اغيظه وافهمه انه ميهمنيش فى حاجه حتى لو كان اللى جوايا عكس ده
    ميرسى كتير ليكى عالموضوع ده جامد فعلا









    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


     



     


     

    avatar
    Desert Queen
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

    انثى عدد المساهمات : 423
    تاريخ التسجيل : 30/08/2010
    العمر : 22
    مدينتك : elmahallha om eldonia
    العمل/الترفيه : mafesh
    المزاج : 3aly

    رد: رد بصراااااحه

    مُساهمة من طرف Desert Queen في الثلاثاء يناير 11, 2011 10:31 am

    ميرسى ياشوشو بس بيتهيىء لى انه هيبقى صعب عليا انى اشوفه مع حد غيرى فأكيد مش هروح .










      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء يونيو 20, 2018 7:34 am