مركز الماسة التعليمى

دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا Gwgt0-11

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مركز الماسة التعليمى

دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا Gwgt0-11

مركز الماسة التعليمى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مطلوب مشرفين على جميع الاقسام ....فور التسجيل ....شرط تحمل المسئولية

تم اعاده العمل بايميل المنتدى ElmasaEdu@yahoo.com الاداره .. للمراسلة الخاصة بالمنتدى او تبادل اعلانى

الاستاذ محمد السلامونى : ردا على كل ما قيل . حسبى الله ونعم الوكيل وافوض امرى الى الله

ارجو من جميع المشرفين تسجيل حضورهم ف اليومية الجديده لأن سيتم التعامل معهم بكل حزم

5 مشترك

دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا

RooZa
    RooZa
    نـــــائب المــــــــدير

انثى عدد المساهمات : 764
    مدينتك : elmahala
    العمل/الترفيه : مافيش
    المزاج : good

دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا Empty دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا

مُساهمة من طرف RooZa الأحد نوفمبر 28, 2010 8:26 pm

حبيبى انت جيت ايوه ياحببتى امال خيالى انتى مش شايفه اسمى اون لاين ؟ يبقى انا جيت ده سؤال ياسوسو ؟ اسفه يا توتو اصل فرحت بظهورك طيرت عقلى ها ... قولى بقا عملت ايه امبارح اما خرجت انا اوف لاين ؟ ماعملتش حاجه ابدا قعدت فى رووووم اسمع اغانى اه واظن الست دلوعه كانت موجدوه وحياتك كانت موجوده بس عملتها بلوك ممممم يعنى ماكلمتهاش لا ولا حتى هاى لا هى سلمت عليا فى الروووم قبل ماعمل بلوك وانا قولتلها برب اها طب كويس ياريت تعملها ديليت خالص من الليست عينيه ياحببتى انتى تؤمرينى بس الجزء التانى الجواز اخيرا ياحببتى اتجوزنا واتقفلت علينا رووووم واحده ايوه ياحبيبى اخيرا بس مال الصوت بيقطع هنا ليه ؟ ياستى واحنا هانعوز الصوت فى ايه اعملى ميوت هههههههههه على رايك بقولك ايه ؟ ها عملتى باس ورد للروووم احسن نلاقى الناس جايه ورايحه علينا اطمن عملت باس ورد ولا يهمك بعدين انت بقيت ادمن البيت يعنى اى حد مش على مزاجك باند على طول يوم الطلاق انتى وليه ....... انت ناسى قد ايه حفيت عليا فى الروووووومات والماسجنيرات ؟ ان كنت ناسى افكرك كان يوم اسود يوم ماعملتلك add ياريتنى كن برب ولا ديس كونيكت مكنتش شفت خلقتك نعم نعم مالها خلقتى مش كنت بتموت عشان تشوفنى على الكام وكل شويه تقولى فين كامك كنت اعمى واضبش واطرش .......... ارتحتى ياخاين ياغدار يخونك اللى بينا ؟ ده احنا بينا روووووومات وهئ ومئ ودوت وكوم يخونك الانفيتات اللى كنت باببعتهالك عشان تبقى جنبى فى الروووووووومات خلاص نسيت الايميلات والسهرات انت اكيد فى مخك فيروس عاوزلك فورمات بقى يرضيكم ياهوووو ياخدنى اون لاين ويرمينى اوف لاين منك لله من النهارده انت انفيزيبل فى حياتى وانتى ريموت بالتلاته ......... [code][quote]
    roka.alahlawya
    roka.alahlawya
    عضو ماسى على حق
    عضو ماسى على حق

انثى عدد المساهمات : 453
    مدينتك : المحلة
    العمل/الترفيه : الفيس بوك والخروج
    المزاج : رايقة على الاخر

دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا Empty رد: دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا

مُساهمة من طرف roka.alahlawya الأحد نوفمبر 28, 2010 9:45 pm

ههههه حلوة ياغادة
    Desert Queen
    Desert Queen
    المــراقـــب العــــام
    المــراقـــب العــــام

انثى عدد المساهمات : 423
    مدينتك : elmahallha om eldonia
    العمل/الترفيه : mafesh
    المزاج : 3aly

دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا Empty رد: دى قصه اتنين حبوا بعض على النت واتجوزوا وبعدين اتطلقوا

مُساهمة من طرف Desert Queen الإثنين نوفمبر 29, 2010 10:15 am

عذرا

سيتم نقل الموضوع للارشيف لأنه مكرر باسم وده اخر النت يا بنات.
    DoN JuaN
    DoN JuaN
    الـــمــــديـــــــــر
    الـــمــــديـــــــــر

ذكر عدد المساهمات : 436
    مدينتك : ماى ليف
    العمل/الترفيه : برنس
    المزاج : متشهيص اخر حاجة

مُساهمة من طرف DoN JuaN الإثنين نوفمبر 29, 2010 10:30 am

ساره عثمان اول عملية تتم من المراقبين
    وسيتم شكرها من الاداره بوسام
    Princess Esraa
    Princess Esraa
    عضو ماسى على حق
    عضو ماسى على حق

انثى عدد المساهمات : 661
    مدينتك : elmahalla
    العمل/الترفيه : nothing
    المزاج : well

مُساهمة من طرف Princess Esraa الإثنين نوفمبر 29, 2010 6:06 pm

بلاش تقليد بئا ما انا عملاه Sad

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 1:36 pm